GOSPODARKA EKONOMIA NOWE TECHNOLOGIE
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

#GospodarczyPomidor: Branża weselna to obecnie strzał w 10tke [Predators LED Robot Show]

14 listopada 2019, 23:42 / Opracowanie i grafika własne
#GospodarczyPomidor: Branża weselna to obecnie strzał w 10tke [Predators LED Robot Show]

W trzecim numerze Gospodarczego Pomidora rozmawiamy z połową duetu, który potrafi rozkręcić każdą imprezę i niemalże ożywiać nieboszczyków - Adamem Ficoniem z Predators LED Robot Show. Mówić będziemy o tym, czy z imprezowanie to dobry biznes i czy w Polsce jest popyt na rozrywkę. Panów Robotów można spotkać na Facebooku: [link]

1. Czy z branży rozrywkowej da się wyżyć nie będąc megagwiazdą?

Trudne pytanie, bo dla każdego słowo „wyżyć” może oznaczać zupełnie co innego. Na pewno można na tym zarobić, jednak należy mieć podejście praktyczne i traktować to jako działalność gospodarczą - branża rozrywkowa jest dość specyficzna, także ktoś kto oczekuje regularnych godzin pracy, wolnych weekendów, czy stałej pensji, to powinien się mocno zastanowić

2. Utrzymywanie się wyłącznie z rozrywki może wymagać trochę zachodu. A jak z dorabianiem?

Samo dorabianie widzę raczej marnie, gdyż - powiem być może brutalnie - na rynku możemy być najlepsi w swojej niszy, ale sporą rolę odgrywają kontakty, znajomości. Coś na co pracuje się latami. Wracając do dorabiania, to my jako Predators LED Robot Show, sami w tygodniu robimy zarobkowo także inne rzeczy, pracujemy nad innymi projektami biznesowymi.

3. Gdzie jeszcze są luki? Jeżeli chciałbym wejść w rynek to lepiej grać na weselach, zostać tancerzem, czy...?

Jeśli jesteś w czymś dobry, to finał finałów i tak się przebijesz. Branża weselna to obecnie strzał w 10tke. Zespoły coverowe, dj’e/wodzireje, jeżeli ktoś już ma jakiekolwiek doświadczenie, to zwykle kalendarz ma zapchany na rok do przodu.

4. Polacy lubią imprezować?

Wszystko się zmienia. Jeździmy po Polsce i np. trendy jeśli chodzi o imprezy klubowe mocno się zmieniają w niektórych regionach.

5. Idziemy w stronę oprawy czy dalej najważniejsza jest muzyka?

W klubach jak najbardziej jest to jedna z kilku głównych składowych. Tak jak mówiłem, to co w jednym miejscu jest „wow”, w innym zostanie przyjęte z uśmiechem politowania. Takie czasy.

6. Wrócą szaleństwa jak sprzed ery telefonów?

Historia zatacza koło, także kto wie... 

7. Rynek jeszcze się rozwija czy już jest nasycony?

Rynek nie lubi pustki, to wszystko ewoluuje, także trzeba być elastycznym, nie zamykać się w sztywnych ramach i sluchać tego, czego oczekuje klient.

8. Co będzie modne przez najbliższe kilka lat, a co odejdzie w cień?

Czy ja wiem… Ludzie z dużych miast aspirują „wyżej”, także myślę, że przyjemne miejsca, gdzie można się napić dobrego alkoholu i POSIEDZIEĆ w spokoju będą zawsze na topie.

9. Co powinien mieć w sobie dobry performer?

Pewność siebie według mnie to podstawa. Bez tego nie ma czego szukać na scenie!

10. Jak pozostać o krok przed konkurencją?

Nie oglądać się na nią! A tak serio, to w naszej niszy każdy jest inny, także ciężko porównywać wszystko jeden do jednego. Przez lata nauczyłem się natomiast, że bardzo ważnym jest nie stać w miejscu i codziennie pracować nad jakimś elementem, czy to marketingiem, czy to sprzętem. Ta branża tego wymaga.

przeczytaj także

© 2019. Wszystkie prawa zastrzeżone

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ