GOSPODARKA EKONOMIA NOWE TECHNOLOGIE
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

#GospodarczyPomidor: Polska potrzebuje katolickich miliarderów [Maciej Gnyszka]

2 grudnia 2019, 23:41 / Opracowanie i grafika własne
#GospodarczyPomidor: Polska potrzebuje katolickich miliarderów [Maciej Gnyszka]

W czwartej części gospodarczego pomidora rozmawiamy z Maciejem Gnyszką, założycielem Towarzystw Biznesowych. Zachęcamy do zapoznania się z działalnością Towarzystwa [link] oraz z aktywnością Macieja [link

1. Patriotyzm gospodarczy stanie się ważniejszym kryterium zakupowym niż cena?

Stanie się. Bogacimy się i możemy myśleć poważniej o własnych decyzjach zakupowych.

2. Wpływ na to będą miały następujące czynniki:

Wspomniane wyżej bogacenie się i doświadczenie pobytu zagranicą, gdzie patriotyzm ekonomiczny jest głęboko zakorzenioną postawą.

3. Rozwój patriotyzmu gospodarczego wśród konsumentów, spowoduje rozwój małych i średnich przedsiębiorstw?

Uwaga terminologiczna: w Polskim Śladzie używamy określenia patriotyzm konsumencki, na określenie decyzji konsumentów i patriotyzm gospodarczy, na określenie decyzji firm i organów państwa - one łącznie składają się na patriotyzm ekonomiczny. A odpowiadając wprost na pytanie - oczywiście, że się przełoży.

4. Polska potrzebuje katolickich miliarderów?

Jęczy i płacze w oczekiwaniu na nich.

5. Dlaczego nie ma ich w Polsce?

Bo polscy katolicy mają fałszywą świadomość samych siebie, a polscy przedsiębiorcy nie mają aspiracji. Dlatego mało u nas miliarderów w ogóle, a katolickich w szczególności.

6. Jak ich obecność wpłynęłaby na gospodarkę?

Bardzo pozytywnie - poczynając od budowania innej kultury biznesu, a kończąc na wspieraniu inicjatyw społecznych, które przemieniając społeczeństwo, z powrotem wpłyną także na to jak się ludzie zachowują w biznesie.

7. Networking jest jednym z elementów skutecznego rozwoju biznesu?

Bez networkingu nie ma biznesu.

8. W Polsce jest duża przestrzeń jego rozwoju?

Wciąż jesteśmy społeczeństwem o niskim poziomie kapitału społecznego i wzajemnego zaufania, więc pole do wzrostu jest gigantyczne.

9. Małe i średnie przedsiębiorstwa powinny częściej korzystać z tej formy komunikacji biznesowej?

Wszystkie korzystają, choć tylko niektóre robią to świadomie. Te, które nie korzystają są albo monopolami państwowymi, albo po prostu już ich nie ma.

Zapisz się na PolishBrief.pl

Analizy, opinie i wywiady. Gospodarczy skrót dnia.

1 komentarz

Brette M. Wagner
Brette M. Wagner
2 sierpnia 2020, 03:33
Nazywam się Brette M. Wagner, prywatny pożyczkodawca udzielający pożyczek osobom fizycznym, firmom i instytucjom rządowym o niskim oprocentowaniu wynoszącym 3%. Wiemy, że jest wiele rodzin, które żyją na wypłatę, i innych, którzy nie mogą zatroszczyć się o swoje zobowiązania finansowe iz tego powodu jestem tu po pomoc finansową.

Oferuję szeroki zakres usług finansowych, który obejmuje: planowanie biznesowe, finansowanie komercyjne i deweloperskie, nieruchomości i kredyty hipoteczne, pożyczki konsolidacyjne, pożyczki biznesowe, pożyczki prywatne, refinansowanie domu, pożyczki hotelowe, pożyczki studenckie itp. więcej informacji.

E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ODPOWIEDZ

przeczytaj także

© 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ